Dlaczego warto podawać ceny moich zabiegów w serwisie Estheticon?

Słyszeliśmy już takie opinie: „Dlaczego mam podać ceny moich zabiegów w serwisie Estheticon? Czy podanie kosztów i cen nie odstraszy moich potencjalnych klientów?" Oto niektóre argumenty, które należy rozważyć w trakcie tworzenia sekcji Cennik na swoim profilu.

Chirurdzy, którzy publikują swoje szacunkowe ceny otrzymują trzy razy więcej zapytań od klientów, niż ci którzy nie publikują cen.

Bardzo istotne jest podanie jakiejkolwiek informacji o cenach Państwa zabiegów z prostego powodu — wielu pacjentów przeszukuje listy zabiegów według kryterium ceny. Pacjenci są skłonni zapłacić za zabiegi chirurgii plastycznej, którymi są zainteresowani, ale muszą wiedzieć czy Państwa usługi są w ich zasięgu finansowym. Ci pacjenci dostosowują swoje wyniki wyszukiwania, aby wyświetlać wyłącznie profile lekarzy, którzy podają ceny swoich zabiegów. Tracicie szansę na dotarcie do dużej liczby osób odwiedzających nasz serwis, nie podając chociaż średniego zakresu cen swoich zabiegów.

Jednak podanie przybliżonych cen to dopiero początek. Odkryliśmy, że:

Chirurdzy, którzy podają realne ceny są traktowani przez pacjentów bardziej poważnie, niż chirurdzy podający ceny przybliżone.

Podając średni koszt swoich zabiegów możecie zainteresować tych pacjentów, jednak z doświadczenia wiemy, że w przypadku publikacji cenników przejrzystość jest sprawą kluczową: pacjenci doceniają szczerość. Co więcej, pacjenci często wymagają więcej niż prostego zabiegu. Jak wiadomo każdy pacjent jest wyjątkowy i usługi wymagane przez poszczególnych pacjentów w zakresie danej procedury mogą się bardzo różnić. Dlatego zalecamy dołączenie krótkich opisów oraz cen każdego elementu procedury, tworząc w swoim profilu sekcję z cennikiem. Naszym zdaniem modelowa sekcja z cennikiem powinna zawierać:

  • Wyższą cenę zawierającą koszty obsługi anestezjologicznej,

  • Wyższą cenę zabiegu wymagającego obecności anestezjologa,

  • Opłaty i koszty konsultacji,

  • Koszty protez (jeżeli występują) oraz,
  • Koszty związane z hospitalizacją pooperacyjną (jeżeli jest wymagana).


Stworzenie tak szczegółowej sekcji Cennik w Państwa profilu zagwarantuje, że maksymalna ilość potencjalnych pacjentów poważnie zainteresowanych Państwa usługami będzie mogła Was znaleźć. Im szybciej i łatwiej dotrą do Państwa profilu, tym szybciej się z Wami skontaktują. Nie musimy przypominać, że szybkie nawiązanie kontaktu z pacjentami jest najkrótszą drogą do rozwoju Państwa biznesu.

Publikowane: 22.07.2013