Zapytaj specjalisty Rozwiąż Twoje wątpliwości!

Opadanie kącika ust po podaniu botoksu w brodę

Justyna714844 · Ruda Śląska · Utworzono: 23 lut 2021 · Zaktualizowano: 2 mar 2021

Mija 5 doba po podaniu botoksu w brodę. W 3 dobie zauważyłam opadanie kącika ust podczas mówienia. Czy to szybko minie? Wyraźnie widać to przy złączeniu ust. Przy zamkniętych ustach wszystko wyglada w miarę dobrze.

5 odpowiedzi

Na wszystkie pytania odpowiedzi udzielili prawdziwi lekarze
  • Dr Jerzy M. Chęciński

    Dr Jerzy M. Chęciński

    Najlepsza odpowiedź
    24 lut 2021 ·

    1430 odpowiedzi

    Witam,

    Jeśli jest to porażenie, to niedowład mięśni może być od 3 do 6 miesięcy.
    proponuję wizytę u lekarza , który wykonał zabieg.

    Pozdrawiam

  • Dr Bartłomiej Zoń

    Dr Bartłomiej Zoń

    2 mar 2021 ·

    1322 odpowiedzi

    Dzień dobry.
    Takie sytuacje mogą, się, niestety zdarzać po takim zabiegu. Proponuję kontakt z Lekarzem, który wykonywał zabieg i ewentualną kwalifikację do zabiegów tzw. "podgrzewających" - np. HIFU lub RF, które przyspieszą unieczynnienie toksyny botulinowej.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki.
    Dr Bartłomiej Zoń, Specjalista Chirurgii Plastycznej, Specjalista Chirurgii Ogólnej

  • dr n. med. Diana Kupczyńska - ARS ESTETICA

    dr n. med. Diana Kupczyńska - ARS ESTETICA

    1 mar 2021 ·

    445 odpowiedzi

    Dzień dobry,
    po 2 tygodniach od podania leku proszę zgłosić się na wizytę kontrolną do lekarza, który wykonał zabieg.Z wyrazami szacunku,
    dr n. med. Diana Kupczyńska
    specjalista chirurgii ogólnej
    lekarz medycyny estetycznej, flebolog

    Ars Estetica Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii

    Oddział we Wrocławiu
    Rybak Clinics

  • Dr Iwona Radziejewska-Choma

    Dr Iwona Radziejewska-Choma

    28 lut 2021 ·

    326 odpowiedzi

    Dzień dobry.
    Prawdopodobnie po lub podczas zabiegu doszło do niewielkiej dyfuzji toksyny w okolicę mięśnia obniżacza wargi dolnej. Jeśli była to niewielka ilość powinna po kilku dniach nastąpić wyraźna poprawa. Jeśli tak się nie stanie warto udać się do lekarza wykonującego zabieg i może wykonać lekką elektrostymulację.
    Pozdrawiam
    Iwona Radziejewska

  • dr Katarzyna Mudel

    dr Katarzyna Mudel

    28 lut 2021 ·

    256 odpowiedzi

    Proszę zgłosić się do lekarza który wykonał zabieg aby ocenił stan pracy mięśni. Dopiero wtedy można postawić rozpoznanie. Efekt zabiegu po wykonaniu botoxu jest przejściowy i zmniejsza się po kilku tygodniach a mija po kilku miesiącach.

Znajdź więcej pytań

Podobne pytania

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.