Tradzik, nużeniec? - pogorszenie po kwasie migdałowym u kosmetyczki

  • 7 odpowiedzi

Tradzik, nużeniec? - pogorszenie po kwasie migdałowym u kosmetyczki

Ruda993  |  śląskie
  • 7 odpowiedzi
 |  śląskie
Witam problem u mnie zaczal sie od kaszki na twarzy w ktorej dlubalam i powstaly male pryszcze. Czesto szczypaly mnie oczy. Brałam damelium trzy tygodnie, maść locacid i zrobilam wtedy kwas migdalowy u kosmetyczki :( po tygodniu wysypalo mi twarz zuchwa zaczela swędzieć i zaczely wychodzic ropne gule ktore zostawiaja blizny :( nigdy nie mialam takich zmian i jestem zalamana. Dermatolog przepisała clindacne i acnelec i pielegnacja skory wrazliwej naczynkowej. Poszperalam po internecie okazuje sie ze moze to byc spowodowane nuzencem!!!? Lub jest to poretinoidowy wysyp. A dostalam znów do smarowania retinoid ktory jak nie pomoze zostanie mi izotek. Drazni mnie to swedzenie zuchwy, pieczenie oczu,najbardziej odczuwalne podczas łzawienia i placzu, ropne zmiany i 'piasek' na calej twarzy. Twarz juz zrobila sie rozowa jak zawsze bylam blada :( Myslalam nad laserami bo tez wyniszczaja nuzenca i trądzik. Najbardziej polecany widzialam jest peeling węglowy. Ile po tetracyklinie doustnej i masci retinoidowej wogole mozna robic takie zabiegi? Każda rada jest dla mnie cenna
  • 9 odpowiedzi
  • 1 Lubię to
lek. Anita Lewartowska-Białek  |  Dermatologia, Katowice, Sosnowiec
  • 9 odpowiedzi
  • 1 Lubię to
 |  Dermatologia, Katowice, Sosnowiec
proponuję najpierw zastosowac lek który działa na nuzenca a zabiegi dopiero po wygaszeniu stanu zapalnego
  • 7 odpowiedzi

Odpowiedź na: lek. Anita Lewartowska-Białek

Ruda993  |  śląskie
  • 7 odpowiedzi
 |  śląskie
Powiem szczerze ze przegladalam rowniez Pani profil na 'znanylekarz' i myslalam nad wizyta. Czy robi Pani rowniez takie zabiegi? W celu leczenia tradziku, blizn i dziur?
  • 9 odpowiedzi
  • 1 Lubię to

Odpowiedź na: Ruda993

lek. Anita Lewartowska-Białek  |  Dermatologia, Katowice, Sosnowiec
  • 9 odpowiedzi
  • 1 Lubię to
 |  Dermatologia, Katowice, Sosnowiec
tak oczywiście zapraszam do centrum angelius tam posiadam szeroką ofertę sprzętu i zabiegow pozdrawiam
  • 7 odpowiedzi

Odpowiedź na: lek. Anita Lewartowska-Białek

Ruda993  |  śląskie
  • 7 odpowiedzi
 |  śląskie
Dzis byłam u dermatolog ktora rowniez stwierdzila ze izotek bedzie najlepszy :( ja juz dziecko planowałam, nie chce tego brac. Zrobila mi zabieg jakas fototerapie, wydusila wczesniej ropne pryszcze. Strasznie oschla, wyprosila mnie wprost z gabinetu po zabiegu bo za duzo pytań zadawalam, nie chce rowniez dalej u niej sie leczyc. Nie wiem co mam robić:(
  • 7 odpowiedzi

Odpowiedź na: Ruda993

Ruda993  |  śląskie
  • 7 odpowiedzi
 |  śląskie
No i wykluczyla nuzenca..
  • 6 odpowiedzi
  • 3 Lubię to
  • 6 odpowiedzi
  • 3 Lubię to
Historia Pani dolegliwości oraz postępowanie terapeutyczne są bardzo chaotyczne.Dwa podstawowe objawy czyli zaczerwienie skóry i łzawienie oczu ze świądem oraz nasilenie zmian ropnych sugerują alergie kontaktową na któryś z miejscowych leków lub zabieg z kwasem migdalowym a także nasilenie trądziku pospolitego.W takiej sytuacji rozpoznanie zakażenia nużencem nie jest prawidłowe a peeling węglowy lub inny zabieg uszkadzający naskórek tylko pogorszą sprawę.Należy powtórnie przeanalizować objawy i zaplanowac leczenie farmakologiczne na razie bez żadnych zabiegów laserowych oraz kosmetycznych.
Skóra najpierw musi się wyciszyć.Prawdopodobnie trzeba będzie też zastosować leczenie przeciwhistaminowe.
Proszę udać się do dermatologa.
Pozdrawiam
Bartosz Pawlikowski
  • 7 odpowiedzi

Odpowiedź na: MEDEVAC Klinika Pawlikowski

Ruda993  |  śląskie
  • 7 odpowiedzi
 |  śląskie
Bylam u dermatolog ktora stwierdziła ze najlepszy bylby izotek. Biore teraz antybiotyk azycyne. Jakiś roztwór mam ktorym musze przemywac twarz rano. Na wieczor acnelec i dwa razy w tygodniu akneroxid. Do tego mialam robiony peeling fotodynamiczny z wyciskaniem ropnych zmian :( za trzy tygodnie prawdopodnobnie znow ten peeling. Twarz ciągle czerwona i zuchwa nadal swedzi. Czy takie leczenie moze pomoc? Nie wroci po tym znow wszystko albo po peelingach nie bedzie pogorszenia?
  • 7 odpowiedzi
Ruda993  |  śląskie
  • 7 odpowiedzi
 |  śląskie
Po jakim czasie powinnam widzieć efekty po użyciu maści acnelec I antybiotyku azycyna? Ciągle wyskakują mi ropne pryszcze a czoło w zaskornikach wciąż jest czerwone. Również mam do smarowania akneroxid w którym na ulotce pisze ze nie powinno się nic stosować innego do wysuszania twarzy. Czy tych maści nie jest za dużo? Czy dermatolog może łączyć te maści,antybiotyk z peelingami? Nie moge patrzeć na siebie w lustrze, twarz ciągle czerwona jakby poparzona

Transparentny Lekarz

Specjaliści w Twojej okolicy