Jak zlikwidować skutki podania Radiesse?

Jak zlikwidować skutki podania Radiesse?

Lady Gaga  |  Gość  |  śląskie
  • 3 odpowiedzi
Jestem zmuszona szukać pomocy. Czy istnieje sposób na eliminację preparatu ewentualnie zmniejszenie skutków po podaniu Radiesse? Wiem, że jest termostabilny, hialuronidaza też nie pomoże. Bardzo proszę o jakąś radę ze względu na koszmarny efekt po podaniu preparatu nie w ten obszar, który był moim celem. Czy jest jakikolwiek sposób, aby się tego pozbyć? Jeśli nie, to jak maksymalnie przyśpieszyć wchłonięcie materiału?
Chciałabym zapytać, czy użycie np. radiofrekwencji po jakimś czasie pozwoli nie dopuścić do wytworzenia nowego kolagenu w obszarze po Radiesse i tym samym zapobiegnie dalekosiężnym skutkom? Bardzo proszę o jakąś radę, co powinnam zrobić? Jest to dla mnie naprawdę trudny czas.
Dr Ewa Rybicka  |  Premium member  |  Medycyna Estetyczna  |  Warszawa
  • 538 odpowiedzi
  • 124 Lubię to
Dzień dobry
Prosze w wyjaśnienie dokładne co sie stało po podaniu Radiesse, jaki jest skutek uboczny zabiegu.
Ewa Rybicka
Lady Gaga  |  Gość  |  śląskie
  • 3 odpowiedzi
Witam. Bardzo dziękuję za odzew.
Preparat miał podkreślić kości policzkowe i lekko unieść twarz ku górze. Został podany niżej, w części środkowe twarzy i to już zaburzyło proporcje. Niemniej po czasie preparat się wchłonie i trudno, po prostu nie udany zabieg.
Prawdziwym problemem jest dla mnie to, że podano go też w okolicy ust, choć tego nie chciałam. Tutaj umieszczony spowodował powstanie nawisów, rodzaj chomików ciągnących twarz i kąciki ust ku dołowi. Wygląda to karykaturalnie, bo skóra jest tu wiotka.Obawiam się też, aby po czasie nie doszło do utrwalenia się tego efektu, skoro Radiesse ma powodować produkcję własnego kolagenu. Chciałabym jak najszybciej pozbyć się tych nawisów, bo wstyd mi wyjść do ludzi. Czy jest na to jakiś sposób? Z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedź na: Lady Gaga

Konwalia  |  Gość  |  Galway
  • 212 odpowiedzi
  • 47 Lubię to
Czy mozesz powiedziec w ktorym gabinecie tak cie ,,upiekszyli,,? Podaj nazwe gabinetu,nazwisko lekarza,aby ostrzec innych forumowiczow.Tak mozesz pomoc innym.
dr n. med. Diana Kupczyńska  |  Premium member  |  Chirurgia Ogólna  |  Wrocław, Warszawa
  • 534 odpowiedzi
  • 60 Lubię to
Dzień dobry,
nie opisuje Pani dokładnie, co się stało. Jeśli ma Pani wątpliwości, najlepiej zgłosić się na wizytę kontrolną do lekarza, który zrobił zabieg - zbada Panią i wspólnie będziecie mogli podjąć odpowiednie kroki.Z pozdrowieniami,
lek. Diana Kupczyńska
lekarz medycyny estetyczne, flebolog
Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii Ars Estetica

Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 56a/2
tel. +  48 7... Pokaż 48 71 70 70  Telefon 993
mail: wroclaw@arsestetica.pl

Oddział w Warszawie
Al. Jerozolimskie 56C
tel. +  48 2... Pokaż 48 22 26 60  Telefon 876
mail: warszawa@arsestetica.pl
Lady Gaga  |  Gość  |  śląskie
  • 3 odpowiedzi
Dziękuję Pani Kupczyńskiej za pomocną radę. Teraz już wiem, jak sobie poradzić z problemem. Może jeszcze podpowie mi Pani, jak zlikwidować preparat?

Odpowiedź na: Lady Gaga

dr n. med. Diana Kupczyńska  |  Premium member  |  Chirurgia Ogólna  |  Wrocław, Warszawa
  • 534 odpowiedzi
  • 60 Lubię to
Musiałabym Panią zobaczyć, jedynym pewnym sposobem jest poczekać -Radiesse się wchłonie. Raczej z czasem jakość skóry, w obrębie której podany był preparat, ulegnie poprawie.Z pozdrowieniami,
lek. Diana Kupczyńska
lekarz medycyny estetyczne, flebolog
Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii Ars Estetica

Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 56a/2
tel. +  48 7... Pokaż 48 71 70 70  Telefon 993
mail: wroclaw@arsestetica.pl

Oddział w Warszawie
Al. Jerozolimskie 56C
tel. +  48 2... Pokaż 48 22 26 60  Telefon 876
mail: warszawa@arsestetica.pl

Więcej opinii na ten temat

Ann 15.09.2014
Warto

Do dr Ewy Rybickiej trafiłam przypadkiem szukając dobrego specjalisty medycyny estetycznej. Od dłuższego czasu przeszkadzały mi niedoskonałości, które pozostawia na twarzy upływający czas. Po dokładnej ocenie stanu mojej... Więcej 

Gość 24.09.2013
Warto

Witam. Mam 50 lat i zawsze starałam się dbać o swój wygląd. Pracuje w banku i to dłonie są moją wizytówką, dlatego zdecydowałam się na zabieg Radiesse u dr Ewy Rybickiej. To nie pierwszy zabieg, który Pani doktor mi ro... Więcej 

Radiesse (Calcium hydroxyapatyt), wypełniacze repermanentne - Powiązane videa

Radiesse (Calcium hydroxyapatyt), wypełniacze repermanentne

93% poleca. 23 opinii pacjentów.

Transparentny Lekarz
Specjaliści w Twojej okolicy