GEO wizytówki – sposób pozyskiwania pacjentów z Twojego regionu

Wyraźnym trendem ostanich lat jest wzrost znaczenia lokalnego wyszukiwania usług. Wynika to z faktu, że coraz więcej użytkowników korzysta z telefonów komórkowych pozwalajacych na bardzo dokładną lokalizację. Dla większości z nich staje się więc oczywiste, że wyniki wyszukiwania są natychmiast filtrowane według ich aktualnego miejsca pobytu. Zasada TU i TERAZ stała się zaklęciem naszych czasów, a bliskość świadczonych usług jednym z najważniejszych kryteriów. Na Estheticon spełniają je GEO wizytówki, a dokładnie pole o nazwie „Specjalista w Twojej okolicy”.

GEO wizytówki są doskonałym uzupełnieniem prezentacji Premium. Poza tym, że są widoczne w polu „Specjalista w Twojej okolicy”, zapewniają, że nazwisko lekarza lub nazwa kliniki jest wyświetlane na pierwszych pozycjach na listach lekarzy pod danym zabiegiem. Wystarczy więc wybrać preferowany zabieg czy grupę zabiegów oraz region, z którego chcesz pozyskiwać pacjentów. Porady i informacje zawarte na stronach www.estheticon.pl przybliżą potencjalnego pacjenta do decyzji o zabiegu, ale możliwość natychmiastowego kontaktu z kliniką w najbliższej okolicy zaprowadzi go prosto do Twojego gabinetu.

Korzyści dla lekarzy

  • Zdobywanie lokalnych pacjentów na wybrane zabiegi
  • Budowanie reputacji w wybranym regionie
  • Budowanie pozycji eksperta dla poszczególnych zabiegów
  • Preferencyjne pozycje na listach lekarzy pod danym zabiegiem
  • Szybkie zawiadamianie pacjentów o zbliżających się promocjach

Korzyści dla pacjenta

  • Szybka i łatwa możliwość kontaktu z kliniką w okolicy
  • Ułatwienie wyboru specjalisty dla danego zabiegu
  • Informowanie o aktualnych promocjach

Gdzie wyświetlają się GEO wizytówki?

GEO wizytówki wyświetlają się w polu „Specjalista w Twojej okolicy” w wyeksponowanym miejscu w prawym górnym rogu na stronach:

  • opisu zabiegu
  • cenników
  • forum
  • zdjęć przed/po
  • video
  • doświadczeń
  • artykułów

W wersji na telefony komórkowe wyświetlają się na wszystkich wyżej wymienionych stronach pod treścią główną.

Pod danym zabiegiem może być maksymalnie 5 GEO wizytówek. Kolejność GEO wizytówek w polu „Specjalista w Twojej okolicy” zmienia się po każdym odświeżeniu strony.

screen pl geo2 screen pl geo

GEO wizytówki gwarantują również preferencyjne pozycjonowanie na listach lekarzy pod danym zabiegiem. Tutaj także panuje zasada, że kolejność lekarzy z GEO wizytówkami zmienia się po każdym odświeżeniu strony, lecz mimo to nazwisko lekarza lub nazwa kliniki wyświetli się zawsze na pierwszej stronie i w pierwszej dziesiątce listy lekarzy dla danego zabiegu i regionu,.

(Uwaga: Wyjątek stanowią lekarze z poziomem prezentacji Ultimate – jeśli posiadają GEO wizytówki, ich nazwisko jest wyświetlane na pierwszej pozycji.)

Jak wygląda GEO wizytówka?

Dominującym elementem GEO wizytówki jest zdjęcie profilowe lekarza lub logo kliniki. Do GEO wizytówki możesz wybrać inne zdjęcie niż to, które reprezentuje Cię na profilu.

screen pl geo3

Ważną częścią jest napis – nagłówek. W idealnym przypadku powinien zawierać Twoje imię lub nazwę kliniki, ale możesz go też uzupełnić frazą kluczową – nazwą zabiegu lub poradą. Nagłówek jest zarazem aktywnym linkiem, który odeśle użytkownika do Twojej pełnej prezentacji.

screen pl geo3

GEO wizytówka pozwala dodać tekst promocyjny o maksymalnej długości do 70 znaków. Informacja powinna być zwięzła, zrozumiała i wyjaśniać, co oferujesz – promocje, oferty, bonusy, obniżki, pakiety, nowe metody, autorskie metody leczenia, doświadczenia. Tekst promocyjny możesz na bieżąco edytować i zmieniać w ciągu całego okresu ważności GEO wizytówki. Zamiast tekstu możesz zamieścić zdjęcie przed/po zabiegu Twojego pacjenta.

Na GEO wizytówce wyświetla się również ocena będąca średnią wszystkich opinii pacjentów. Wyrażona jest w fomie 1-5 gwiazdek. Nie brakuje też pola „Skontaktować się”, które zainteresowanemu natychmiast otworzy formularz kontaktowy. W wersji na telefony komórkowe użytkownik ma możliwość kliknąć na kolejne pole: „Zadzwoń”, które pozwoli bezzwłocznie połączyć się telefonicznie z gabinetem lekarza czy recepcją kliniki.

Jak zamówić GEO wizytówkę?

GEO wizytówki można zamówić:

  • samodzielnie w administracji swojej prezentacji w sekcji GEO wizytówki, która działa na zasadzie sklepu internetowego. Tutaj możesz wybrać dowolną kombinację zabieg-region i okres czasu, w którym chcesz mieć aktywną wizytówkę. Ceny poszczególnych GEO wizytówek są widoczne przy nazwie każdego zabiegu, a ostateczna cena całego zamówienia pojawia się po podsumowaniu.
  • e-mailem u swojego Estheticon menedżera

Koszt GEO wizytówki

Cena jest ustalana na podstawie ilości wyświetleń strony danego zabiegu w wybranym regionie. Cena GEO wizytówek dla powiększenia piersi w mazowieckim, gdzie ilość odwiedzin jest najwyższa, będzie różnić się od ceny podobnych GEO wizytówek np. w woj. wielkopolskim. Ceny w ciągu roku mogą ulegać zmianie w zależności od liczby wizyt na stronie. Cenniki poszczególnych zabiegów i regionów znajdziesz w administracji w sekcji "GEO wizytówki".

Formy płatności

  • Przy samodzielnym zamawianiu za GEO wizytówki należy zapłacić kartą poprzez naszą bramę płatniczą najpóźniej pół godziny po odesłaniu zamówienia. Jeżeli nie odpowiada Ci ta forma płatności, poinformuj o zamówieniu swojego Estheticon menedżera, który prześle Ci standardową fakturę.
  • Jeśli zamawiasz wizytówki za pośrednictwem swojego Estheticon menedżera, dostaniesz od niego link do płatności online lub standardową fakturę.

Kto edytuje wygląd GEO wizytówek?

Wygląd GEO wizytówek możesz edytować samodzielnie w administracji swojego profilu w sekcji "GEO wizytówki" po zapłaceniu za zamówienie lub po uaktywnieniu GEO wizytówek przez Twojego Estheticon menedżera. Aby edytować, musisz otworzyć zakładkę "Aktywne zamówienia" i u każdego zabiegu kliknąć na zdanie "Forma prezentacji". Tutaj możesz poprawić tytuł i dodać tekst promocyjny lub wybrać zdjęcia przed/po, które chcesz prezentować na wizytówce.
Awatar - czyli zdjęcie lub logo możesz edytować w "Ustawieniach", dokładnie w "Ustawieniach profilu".

Swoje wymagania odnośnie wyglądu GEO wizytówek możesz też przedstawić swojemu Estheticon menedżerowi, który chętnie pomoże Ci z ustawieniami.
Opublikowano: 30.05.2017

Treść

  • Korzyści dla lekarzy
  • Korzyści dla pacjenta
  • Gdzie wyświetlają się GEO wizytówki?
  • Jak wygląda GEO wizytówka?
  • Jak zamówić GEO wizytówkę?
  • Koszt GEO wizytówki
  • Formy płatności
  • Kto edytuje wygląd GEO wizytówek?

Skontaktuj się z nami

Publikowane: 30.10.2017