Szablon wiadomości e-mail ułatwiającej pozyskiwanie rekomendacji

Właśnie udostępniliśmy nowe narzędzie, które pozwoli Ci zdobyć więcej rekomendacji! Przedstawiamy instrukcję krok po kroku, jak wykorzystać szablon e-mailowy, aby zwrócić się do wybranych pacjentów z prośbą o podzielenie się opinią na temat zabiegu w Twojej klinice.

1) Aby wysłać szablon, należy zalogować się do profilu lekarza lub kliniki. Nowością jest, że szablony może wysyłać również asystent/tka, o ile ma ustawiony dostęp "Asystent".

W przypadku wielu połączonych profili (np. kliniki i dwóch lekarzy) wystarczy zalogować się do jednego profilu, a następnie w szablonie wybrać, w czyim imieniu zostanie odesłany. Na przykład z profilu kliniki możesz przesłać szablon w imieniu wszystkich swoich lekarzy z listy, która się wyświetli po kliknięciu na strzałkę menu.

shid PL
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

Po udanym zalogowaniu na ekranie pojawi się czarny pasek narzędzi. Najedź kursorem na strzałkę obok zdjęcia lekarza lub loga kliniki w jego prawym górnym rogu i rozwiń  menu, z którego wybierzesz opcję "Administracja".

shid PL 2
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

2) Na stronie "Administracji", w środkowej części strony znajdują się tematyczne panele. W panelu: "Narzędzia marketingowe" wybierz opcję "Pozyskuj rekomendacje".

shid PL 3
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

3) Otworzy się szablon e-maila, gdzie możesz wybrać spośród dwóch opcji:

a) email zbiorowy umożliwiający kontakt z wiekszą ilością pacjentów (adresat nie widzi danych kontaktowych pozostałych pacjentów, a ty możesz w ten sposób zwrócić się nawet do dwudziestu osób jednocześnie)

b) indywidualna wiadomość do konkretnego pacjenta z możliwością załączenia jego zdjęcia przed/po zabiegu preprowadzonym w Twojej klinice.

SHID 4
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

Po wybraniu opcji a) lub b) należy wskazać adres mailowy, na który powinna dotrzeć ewentualna odpowiedź (o ile adresat zareaguje używając opcji "Odpisz/Reply").

shid PL 5
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

Tekst szablonu można edytować, jego treść może być skierowana do konkretnego pacjenta, możesz np. dopisać zwrot grzecznościowy i imię pacjenta, przypomnieć, jaki był zakres zabiegu lub kiedy się odbył. Podobnie można zmienić temat wiadomości.

Przygotowany w ten sposób własny szablon można zapisać do wykorzystania przy kolejnych wysyłkach

plpl
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

Następnie musisz potwierdzić opcję, że zwracasz się do pacjenta, który był przez Ciebie leczony oraz masz zgodę na kontaktowanie się z nim drogą mailową.

shid PL 6
Po rozkliknięciu obrazek powiększy się

4) Klikając na pole "Wysłać e-mail" potwierdzasz odesłanie e-maila do swoich pacjentów.

RADA: Jeśli Twój profil ma więcej niż jedną wersję językową, dla każdej z nich dysponujesz szablonem w odpowiednim języku. Jeśli zalogujesz się do administracji np. z niemeckiej wersji portalu etheticon.de, szablon będzie dostępny po niemiecku itd. Tok postępowania jest taki sam dla wszystkich wersji.

Aktualizowane: 26.02.2018