Odzyskaj do 4500 zł za wykonany zabieg

Co miesiąc masz szansę na nagrodę.
Zachowaj fakturę i weź udział!

Weź udział

Masz jakieś nowiny? Opowiedz nam, co u Ciebie słychać

7 sie 2017 · Zaktualizowano: 10 paź 2023

Guz na szyi po lipolizie iniekcyjnej podbródka

Nie warto

Mam poważny problem, który się nasila, jednak badania w kraju bede mogla wykonac dopiero za kilka dni. Jestem po lipolizie iniekcyjnej podbrodka. Po okolo miesiacu pojawil mi się guz na szyi (tarczyca w porzadku) w okolo odstepie 10 cm. Rosnie, zaczal uciskac. Dodatkowo cala szyja boli i uciska narzady, a te jakby tez sa obrzekniete. To wszystko razem po prostu dusi. Minelo juz 7 tygodni od lipolizy. Jesli to jest alergia to gdzie sie zglosic i jak to leczyc? Dodam, ze nie wykonywal tego lekarz.

2

Komentarze (2)

Mam podobny problem, zabieg miałam robiony tydzień temu i mi coś takiego wyskoczyło i też w obrębie 10 cm... mnie nie boli, nie rośnie ale czuję jakbym miała coś w gardle i nie wiem czy to alergia czy coś gorszego, a pani która wykonywała zabieg nie odpisuje ani nie odbiera telefonu
Odpowiedz
A gdzie dokładnie się to pojawiło? U mnie to stare dzieje. Skończyło się usunięciem tarczycy
Odpowiedz

Zainteresowała Cię ta historia? Podziel się z nami Twoją relacją!

Reklama

Wszystkie informacje zawarte na tej stronie pochodzą od autentycznych użytkowników portalu, nie od lekarzy czy specjalistów.

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.