4 lata po podaniu kwasu hialuronowego w usta oraz brodę, chcialabym rozpuścić pozostałości kwasu, ponieważ od jakiegoś czasu po nocy usta oraz broda są lekko bolesne i twarde. Co moze byc tego przyczyną i czy jest to niebezpieczne?. Dodam ze wykryto u mnie chorobę hashimoto. Czy hialuronidaza zadziala po takim czasie?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Dzień dobry.
Aby wykonać zabieg z hialuronidazą po tak długim czasie od wypełnienia, należy wykonać najpierw badanie obrazowe tych miejsc - USG wysokiej częstotliwości, które powinno wskazać, czy są to pozostałości preparatu (wtedy hialuronidaza tak), czy zwłóknienia pozabiegowe (wtedy hialuronidaza jest nieskuteczna).
Pozdrawiam serdecznie.
Dr Bartłomiej Zoń, Specjalista Chirurgii Plastycznej, Specjalista Chirurgii Ogólnej
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa