Dzień dobry, 2 dni temu miałam wykonywany zabieg lipolizy iniekcyjnej nad blizną po cc. Dziś w jednym miejscu w okolicy jednego końca blizny odczuwam promieniujący, piekący ból, którego częstotliwość jest coraz bardziej wzmożona. Niepokoi mnie to zwłaszcza, że w tej okolicy posiadam zaburzenia czucia. Nie ukrywam, że fosfatydylocholina została mi podana przez osobę nie będącą lekarzem. Skóra wygląda normalnie, nie jest zaczerwieniona i nie ma obrzęku. Podano niewielkie ilości preparatu. Czy wziąć jakieś leki przeciwhistaminowe lub zgłosić się na SOR w przypadku nasilenia objawów?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Dzień dobry
Uważam, że zmianę powinien obejrzeć lekarz.
Pozdrawiam
Ewa Rybicka
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa