Laser frakcyjny Wideo - pytanie wyróżnione
Borelioza a laser frakcyjny Aneta_St_pie_ · 31 paź 2021

Witam. Dwa miesiące temu miałam rumień. Od razu dostałam Doxyciline, którą brałam 3 tygodnie. Czy mogę zrobić laser frakcyjny na twarz? Nie mam żadnych objawów boreliozy.

Aby wykluczyć boreliozę należy zrobić odpowiednie p-ciała. Jeśli są ujemne, a nie ma innych przeciwwskazań, może Pani zrobić laser frakcyjny. Pozdrawiam Besta Cisiecka

1 odpowiedź czytaj więcej

Urodziłam dziecko 6 miesięcy temu. Pierwsze trzy miesiące karmiłam piersią, po czym z rożnych przyczyn musiałam przestawić się na karmienie preparatem. Rozumiem, że zabiegi laserowe są przeciwwskazane podczas karmienia, gdyż jest zaburzona gospodarka hormonalna. Po jakim mogę wykonać zabieg laserem ablacyjnym CO2? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Wszystko zależy na jakiej części ciała ? Najważniejsze jest aby nie wystawiać na słońce jeżeli jest to skóra , jeżeli jest to pochwa pto wcześniej zastosować preparat z estrogenem , który zwiększy efektywność zabiegu. Pozdrawiam Tomasz Basta

2 odpowiedzi czytaj więcej

Dzień dobry, wczoraj miałem zabieg usuwania prosaków z penisa laserem frakcyjnym CO2 w Anglii. Specjalista nie przepisał żadnych środków. W jaki sposób dbać o skórę tego miejsca po zabiegu?

Witam Generalnie nie ma konieczności stosowania specjalnych środków poza higieną. Osobiście , profilaktycznie, zalecam swoim pacjentom maść z antybiotykiem przez kilka dni

1 odpowiedź czytaj więcej

17 maja byłam na laserze co2, lekarz usuwał mi zmiany HPV, tak zwane kłykciny. I zauważyłam po tych czterech dniach jakby one dalej były w tym samym miejscu co przed zabiegiem. Czy jest to możliwe, aby wyrosły nowe lub lekarz źle usunął? Czy po prostu jeszcze jest za wcześnie, aby określić czy to kłykciny ?

Zazwyczaj trzeba wykonać usuwanie kilka razy. Mimo,że światło lasera poza odparowaniem zmian działa wirusobójczo,to zanim pozbędzie się Pani wirusa będą pojawiać się nowe zmiany, mogą też odrastać już usunięte. Zalecam cierpliwość i systematyczność.

1 odpowiedź czytaj więcej

Dzień dobry. Tydzień temu zdecydowalam się na zabieg laserem co2 w celu zmniejszenia blizn po trądziku. Skóra ładnie się wygoiła, jest jeszcze lekko czerwona lecz na czole pojawiły się bolesne, podskórne grudki. Jak sobie z nimi poradzić? Nigdy nie mialam problemu z tego typu zmianami. Czy to skutek uboczny zabiegu laserem? Co robić?

Dzień dobry. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym lekarzem specjalizującym się w zabiegach laserowych, Panem Doktorem Piotrem Sznelewskim. Proszę o wysłanie wiadomości bezpośredniej.

1 odpowiedź czytaj więcej

Dzień dobry, w dniu wczorajszym wykonałam laserowy zabieg usuwania rozstępów na rozległym obszarze brzucha. Dziś brzuch jest cały czerwony i poparzony. Towarzyszy temu ból, który jest nie do zniesienia. W klinice, w której robiłam zabieg powiedziano mi, że nie można przyjmować po zabiegu leków przeciwzapalnych (ibuprofen). Czy faktycznie jest to niewskazane w sytuacji, kiedy ból jest tak dokuczliwy a rany tak zaognione? Dodam, że dotychczas stosowałam tylko krem natłuszczający (zgodnie z zaleceniami personelu kliniki). Będę wdzięczna za dodatkowe informacje, co zrobić, żeby pomoc sobie z dolegliwościami. Z góry dziękuję za pomoc.

Dzień dobry. Rzeczywiście leki z grupy NLPZ nie są wskazane po zabiegach laserowych, bo mogą wpłynąć na zmniejszenie syntezy kolagenu po zabiegu. Może Pani bezpiecznie stosować Paracetamol i wszystkie jego pochodne. Proszę również dużo chłodzić, bo to zmniejszy stan zapalny. Pozdrawiam Iwona Radziejewska

1 odpowiedź czytaj więcej

Dzień dobry, dwa tygodnie temu miałam wykonywany trzeci już zabieg laserem frakcyjnym + osocze bogatopłytkowym, który ma na celu zniwelowanie moich dość głębokich blizn potradzikowych. Wszystko goi sie raczej ok z wyjątkiem bardziej zaczerwienionych blizn (średnio widze efekty, pierwszy zabieg wykonywany był 3 miesiące temu) i łuszczącej się wciąż skóry (suche skórki na całej twarzy). Moim głównym zmartwieniem są jednak małe pryszcze pojawiające się sporadycznie po zabiegu. Dodam, że 3 lata temu przeszłam kurację Izotekiem, więc po zakończeniu kuracji do tej pory nie pojawiało mi się nic. Moje pytania więc, czy to normalne? I jakich kosmetyków pielęgnacyjnych, jak i kolorowych powinnam używać? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

Pani Natalio, bez konsultacji z lekarzem trudno postawić diagnozę. Niezbędna jest wizyta podczas której można sprawdzić stan Pani skóry i zaproponować odpowiednie leczenie czy pielęgnację. Zachęcam do umówienia się na konsultację do lekarza medycyny estetycznej w naszej klinice. Możemy zaproponować Pani konsultację stacjonarną jak również on-line. ... czytaj więcej

1 odpowiedź czytaj więcej

W październiku poddałam się pierwszemu zabiegowi usuwania rozstępów z nóg laserem frakcyjnym. Z tego co wiem, zaczerwienienie utrzymuje się około tygodnia, skórka się łuszczy i po kolejnym tygodniu nie ma śladu po zabieg. Ja jestem 4 miesiące po zabiegu i mam całe przebarwienie nadal w miejscach zabiegu… Smaruję Cicalfate Avene dwa razy dziennie i nic, ślady nie znikają. Boję się, że się już nie zagoją. Dodam, że po zabiegu Dermapena, po 7 miesiącach od zabiegu również na nogach też nadal mam widoczne ślady na skórze… Co robić?

Dzień dobry Najpewniej wystąpiły u Pani przebarwienia( szkoda ze nie ma tutaj zdjęcia) PIH które z reguły ustępują samoistnie Jesli nie - to można je usunąc laserem Q switch Nd Yag lub picosekundowym

1 odpowiedź czytaj więcej