Pół roku temu poddałam się lipolizie iniekcyjnej wewnętrznej części ud. Do tej pory mam ciemne ślady po i wybroczyny . Wygląda to jak siniaki. Bardzo proszę o informację jakie zabiegi pomogą mi to zlikwidować
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Dzień dobry
W takiej sytuacji można wykonać zabiegi z wykorzystaniem światła szerokopasmowego np ALT, IPL ,BBL itp.
Ewa Rybicka
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa