Masz jakieś nowiny? Opowiedz nam, co u Ciebie słychać

  • Usuń zdjęcie

Dotknij obrazu, aby zobaczyć go w całości

1 komentarz

Żenująca obsługa klienta przy uzyskiwaniu informacji o implantach

Pacjent: Joanna123

Wrocław

Leczenie nie wiem, czy jestem zadowolony/a z rezultatu

Zgłoszone przez Joanna123. {PROCENT} pacjentów uznało, że warto.

23 sie 2017 · Zaktualizowano: 14 wrz 2023

W załączniku widok odpowiedzi, którą otrzymałam od firmy na moje pytanie dotyczące dodatkowych kosztów wstawienia implantu w przypadku zakupu usługi na stronie groupon.pl. Cytuję: \"Istnieje coś takiego jak telefon do recepcji i wiedząc o tym można zadzwonić i się dowiedzieć jak się jest na tyle ograniczonym że nie jest się w stanie doczytać warunków\" Cena implantu widoczna w ofercie firmy na stronie Groupon jest znacznie niższa, niż ceny proponowane przez inne gabinety. W ofercie nie ma słowa o kosztach dodatkowych. Moim zdaniem takie traktowanie potencjalnego klienta jest żenujące. Jakości usług nie oceniam, bo nie byłam i być nie zamierzam. Pozdrawiam.

1

Komentarz (1)

Hej Joanna123,<br />
nie dziwie się, że Cię to Tak zdenerwowało!!! Lekarz powinien wywalić taką arogancką asystentkę na zbity pysk! Psuje mu reputację, choćby miał złote ręce. Nie ma tu żadnego usprawiedliwienia dla takich zachowań. Ciekawi mnie, czy pokazałaś ten e-mail samemu lekarzowi. B
Odpowiedz

Zainteresowała Cię ta historia? Podziel się z nami Twoją relacją!

Reklama

Podobne historie

Wszystkie informacje zawarte na tej stronie pochodzą od autentycznych użytkowników portalu, nie od lekarzy czy specjalistów.

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.