Jestem tydzień po zabiegu powieszenia ust, od dermatologa miałam przepisaną tetracyklinę. Mogę już spokojnie zacząć ją przyjmować?
Kwas mi się już praktycznie wchłonął sam z siebie, co mnie bardzo zastanawia, bo efektu właściwie brak po tak krótkim czasie.
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Szanowna Pani,
nie ma przeciwwskazań do przyjmowania antybiotyku po zabiegu wypełnienia ust kwasem hialuronowym.
Pozdrawiam,
Katarzyna Mudel
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa