Dzień dobry Rok temu miałam powiększone usta 0,5 ml oczywiście przez lekarza medycyny estetycznej od początku usta były nierówne efekt niezadawalający rano zawsze większe opuchnięte, liczyłam na to że z czasem kwas się wchłonie ponieważ podana była niewielka ilość, miesiąc temu zdecydowałam się na hialuronidaze, nie było żadnych efektów więc po 2 tygodniach powtórzyłam zabieg, właśnie mija 2 tygodnie od ostatniego podania hialuronidazy natomiast nie widzę żadnej różnicy w wyglądzie ust, nadal mają zgrubienia i są opuchnięte Co mogę więcej zrobić dla poprawy wyglądu ust ? Proszę o radę Pozdrawiam
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Dzień dobry.
Do rozważenia są zabiegi tzw. „podgrzewające”, czyli np. RF lub HIFU - przyspieszają eliminację kwasu hialuronowego.
Pozdrawiam serdecznie.
Dr Bartłomiej Zoń, Specjalista Chirurgii Plastycznej, Specjalista Chirurgii Ogólnej
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa