Dzień dobry Kilka dni temu miałam przeprowadzony zabieg laserowy usuwania żylaków na prawej nodze, po zabiegu poza delikatnymi rankami na nodze i jednym większym krwiakiem na udzie nad kolanem noga wyglądała całkiem w porządku.
Od samego początku noszę rajstopy przeciwżylakowe i też w nich śpię, bo tak zalecono przez dwa tygodnie. 3 dnia noga zaczęła boleć coraz mocniej, co sprawia ból przy chodzeniu. Z dnia na dzień noga jest coraz bardziej żółta w wielu miejscach takimi płatami, powstają nowe siniaki zabarwione na żółto i część nowych krwiaków, a ten nad kolanem się znacznie powiększył. Chciałabym się dowiedzieć, czy taki stan jest normalny, a także że w tych miejscach odczuwam ból i dyskomfort podczas chodzenia. Pozdrawiam
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa