
Witam, Czy zażywanie leków antydepresyjnych SSRI takich jak citalopram,paroksetyna lub wenlaflaksyna może mieć wpływ na szybsze metabolizowanie,rozpuszczenie się kwasu hialuronowego (juvederm voluma)podanego w zabiegu wolumetrii twarzy ?. Czy można bezpiecznie wykonać ten zabieg biorąc tego typu leki bez ryzyka interakcji?. Pozdrawiam Nila77
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Te leki nie mają wpływu na metabolizm kwasu hialuronowego
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa