Masz jakieś nowiny? Opowiedz nam, co u Ciebie słychać

20 gru 2017 · Zaktualizowano: 5 sty 2018

Zabiegi preparatem Dr Cyj Hair Filler - utraciłam dużo włosów i nie wierzyłam w poprawę

Warto
Średnia cena: 600 zł

O lekarzu

dr Małgorzata Kossut
2 ośrodki w Mazowieckie
Ocena:
Zabiegi preparatem Dr Cyj Hair Filler - utraciłam dużo włosów i nie wierzyłam w poprawę
Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

Jestem po zabiegach ( seria 4) preparatem pod nazwą Dr Cyj Hair Filler i widzę efekty. W związku z chorobą tarczycy - niestety utraciłam dużo włosów i cóż, miałam dosłownie "prześwity" na głowie i był to dla mnie spory kompleks.W sumie wstydziłam się potwornie :(. Koleżanka poleciła Dr Małgorzatę Kossut, u której wzięła serię ( tj. 4 zabiegi) zabiegów na włosy i i jestem jej b. wdzięczna za skierowanie do Pani Doktor :) Zastosowane przez Panią Doktor leczenie za pomocą preparatów Dr Cyj - dało spektakularne efekty a nie wierzyłam, że się uda! . Początkowo nawet myślałam, że nic z tego, bo włosy nadal wypadały, poprawy zero, "prześwity" i braki włosów - jak były tak zostały -ale po około miesiącu zaczęło się powoli zmieniać.A teraz po całej terapii o dziwo znowu mam więcej włosów, jest ich więcej , są puszyste i jakby pełne energii i to dzięki Pani Doktor! W ubiegły piątek zrobiłyśmy jeszcze osocze i czekam na kolejne super efekty :)Bardzo polecam zabiegi za pomocą preparatu zastosowanego przez Panią Doktor - Dr Cyj - naprawdę warto, a Pani Doktor dziękuję za podejście do pacjenta, pełen profesjonalizm, przemiłe i pomocne rozmowy :) Cóż dodać wspaniała Pani Doktor! Acha wiosną kolejna seria :) Bo warto i pomaga :) Pozdrawiam, B.L.

4

Komentarze (4)

witam, ja osobiście myłam dopiero następnego dnia po zabiegu włosy i mam taki profesjonalny szampon i bardzo delikatny :-)
Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?
Odpowiedz
Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

Zainteresowała Cię ta historia? Podziel się z nami Twoją relacją!

Reklama
Problem po mezoterapii kwasem pod oczy
Mam problem po mezoterapia kwasem hialuronowym z glicerolem, podanym pod oczy. Przez pierwszy tydzień były siniaki a potem, już prawie 2 miesiące, obrzęk. Co mogę z tym zrobić? Nie muszę dodawać ze bardzo pogorszyło to mój wygląd.

Wszystkie informacje zawarte na tej stronie pochodzą od autentycznych użytkowników portalu, nie od lekarzy czy specjalistów.

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.