Dzień dobry. 7.10 miałam zabieg powiększania ust kwasem hialuronowym Princess. Wstrzyknięto mi 0.7ml preparatu, gdyż bałam się że 1 ml będzie za dużo na pierwszy raz. Dziś tzn.11.10 usta są krzywe. Kwas z prawej strony osadził się jakby nad ustami a nie w nich. Czy to się jeszcze da wyrównać? Dodatkowo pojawiła się opryszczka wargowa, na którą stosuję tabletki.
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Szanowna Pani,
asymetrię pozabiegową po wypełnieniu ust czasem można wyrównać. Jeżeli dobrze zrozumiałam w Pani przypadku kwas hialuronowy zdeponowany został poza czerwień wargową. W tej sytuacji najlepiej byłoby go rozpuścić hialuronidazą
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa