
Witam serdecznie. W listopadzie został mi podany kwas pod oczy (princess)... @szystko było dobrze aż do grudnia, kiedy pod lewym okiem pojawiła się opuchlizna. Dokładnie co dwa tygodnie do teraz ciągle puchnę. Około 1 tyg temu byłam u lekarza, który wykonywał zabieg i rozpuścił kwas, niestety nie pomogło ? opuchlizna wychodzi po 2 tygodniach, robi się wyczuwalne zgrubienie... Co to może być?Jak jeszcze mogę sobie pomóc? Lekarz doradzał mi użycie maści z kortyzolem, aczkolwiek mam obawy
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Dzień dobry
Dobrze, ze zwraca się Pani z pytaniem przed zastosowanej maści sterydowej, bowiem nie ma szansy aby ona pomogła w takiej sytuacji.
Pierwsze pytanie do pani czy powtarzajĄcemu się obrzękowi towarzyszą inne objawy- zaczerwienienie, bolesność czy podwyższona temperatura ciałA itd?
Drugie- czy zabieg rozpuszczenia wykonywała osoba podająca wcześniej wypełniacz?
Postępowanie w takiej sytuacji powinno wyglądać nastepująco:
należy wykonać usg tkanek miękkich i w miarą możliwości pod kontrolą usg wykonać kolejny zabieg rozpuszczenia wypełniacza. Jeżeli są dodatkowe objawy , o ktore wczesniej pytałam, należy rozważyć podanie antybiotyku.
Pozdrawiam
Ewa Rybicka
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa