Witam, mam powiklanie po stymulatorze ellanse po 6 mc w postaci grud wielkosci fasoli. Mialam robione usg, ktore wykazało stan zapalny. Lekarz wykonujacy zabieg podał steryd miejscowo. Po tygodniu grudy pozostały. Mam oszpeconą twarz, wyglada to jak guz. Jakie sa mozliwosci zeby to usunąć?Pozdrawiam
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
W takiej sytuacji, najszybciej jak się da należy ostrzyknąć grudki - na początku solą fizjologiczną lub Aqua pro injectione.
W przypadku niepowodzenia- triamcynolonem ( steryd sprowadzany na import docelowy z Niemiec)
Pozdrawiam
Ewa Rybicka
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa