Miałam wykonywany zabieg restylane skin booster. Wypełniacz został podany fatalnie, za bardzo w dół twarzy, broda, okolice ust, policzki na dole. Po miesiącu obwisła mi skóra na twarzy, gdy się uśmiecham mam szeroki dół twarzy i zbyt wypełnione policzki. Tydzień temu za namową lekarza robiłam HIFU na twarz, póki co poprawy nie widać, ale zabieg ten działa podobno po 3 miesiącach. Czy warto rozpuszczać preparat, czy to spowoduje, że skóra przestanie być obwisła, gąbczasta i wiotka? Czy skupić się na stymulacji i regeneracji skóry?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
nie jest wypełniaczem, nie mógł spowodować poszerzenia dołu twarzy i efektu wypełnionych policzków. Jest stosowany w celu poprawy gęstości skóry (jak sama nazwa wskazuje). Jeżeli był to jedyny preparat zawierający kwas hialuronowy, który Pani miała zastosowany, to z pewnością nie ma czego rozpuszczać.
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa