Witam. Czy można powiększyć usta kwasem hialuronowym podczas przyjmowania leku Tetralysal? Jakie mogą być skutki uboczne?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Jeśli powodem jest trądzik i nie ma zmian ropnych, moim zdaniem można modelować usta.
W mojej opinii nie ma przeciwskazań do wykonania zabiegu powiększania ust w trakcie przyjmowania Tetralysal.
Pozdrawiam
Ewa Rybicka
Witam,
Decyzję o zabiegu proszę skonsultować ze swoim lekarzem prowadzącym.
Pozdrawiam
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa