Zapytaj specjalisty Rozwiąż Twoje wątpliwości!

Antybiotyk a laser frakcyjny

yogobella · Wrocław · Utworzono: 24 paź 2018 · Zaktualizowano: 25 paź 2018

Witam. 6 grudnia mam zabieg laserem frakcyjnym. Dzisiaj tj. 23 października dermatolog zapisała mi antybiotyk tetracykline. I teraz pytanie, czy muszę przełożyć zabieg laserem czy wystarczy odstawić antybiotyk na dzień lub kilka?

3 odpowiedzi

Na wszystkie pytania odpowiedzi udzielili prawdziwi lekarze
  • BONA DEA Medycyna Estetyczna

    25 paź 2018 ·

    124 odpowiedzi

    Dzień dobry,

    To antybiotyk śwaitłouczulający. Proszę odstawić na ok tydzień przed zabiegiem.

    Z poważaniem
    lek.med.Małgorzata Ornatowska

  • dr n. med. Diana Kupczyńska - ARS ESTETICA

    25 paź 2018 ·

    422 odpowiedzi

    Dzień dobry,
    zabieg laserowy należy odłożyć do czasu upływu miesiąca od zakończenia antybiotykoterapii. Tetracyklina jest światłouczulająca, więc po laserze gwałtownie wzrasta ryzyko pojawienia się przebarwień oraz nieprawidłowego gojenia. Z pozdrowieniami,
    dr n. med. Diana Kupczyńska
    lekarz medycyny estetyczne, flebolog
    Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii Ars Estetica

    Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 56a/2
    tel. + 48 71 70 70 993
    mail: wroclaw@arsestetica.pl

    Oddział w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 56C
    tel. + 48 22 26 60 876
    mail: warszawa@arsestetica.pl

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.