Czy po zabiegu mogą pojawić się zaburzenia hormonalne i miesiączkowania? Np. przy powrocie do aktywności fizycznej?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Dzień dobry.
W medycynie nic nie jest niemożliwe, natomiast te następstwa m mogą się zdarzyć w pojedynczych przypadkach wśród milionów wykonywanych operacji, a jeśli już wystąpią, to wcale nie muszą mieć związku z implantami, a np. ze znieczuleniem, czy np. lekami stosowanymi po operacji.
Ale, jak napisałem, ich częstość jest tak rzadka, że obawa przed nimi nie powinna odwodzić Pani od decyzji operacyjnej.
Pozdrawiam serdecznie.
Dr Bartłomiej Zoń, Specjalista Chirurgii Plastycznej, Specjalista Chirurgii Ogólnej
Witam,
Takie zaburzenia mogą wystąpić i są one przejściowe .
Pozdrawiam
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa