Korzystałam pierwszy raz z lasera frakcyjnego w związku z głębokimi bliznami po trądziku. Twarz po laserze wygoiła się szybko (4-6 dni). Natomiast po około tygodniu pojawiły się liczne wypryski na twarzy. Trądzik jest bardziej nasilony niż przez zabiegiem. Z czego może to wynikać?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Lekarz powinien był ;poinformować że może nastąpić zaostrzenie trądziku gdyż jest to choroba przewlekła i nawrotowa ( skóra sie też oczyszcza z zaczopowanych najpewniej gruczołów łojowych) Złotym standardem powinno być zastosowanie profilatycznie po zabiegu odpowiednich leków aby uniknać takiego właśnie stanu
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa