
Wrażliwe treści
Dołącz, aby zobaczyć tę treść

Wrażliwe treści
Dołącz, aby zobaczyć tę treść

Dotknij obrazu, aby zobaczyć go w całości
Witam miesiąc temu miałam zabieg przy użyciem nici Pdo . Po prawej stronie 2 gładkie po lewej jedna była cob 8d i to właśnie z nią jest problem z dnia na dzień robiły się większe guzki .. najprawdopodobniej końcówka nici jest położona za płytko . Osoba wykonująca na początku mówiła ze to się ułoży a teraz chce wyciągać tą nić. Problem w tym że tylko tą. Czyli w prawej stronie twarzy będzie nadal nić(2) a w lewej jedna tylko gładka bez tej cob8d … co robić ? Czy da się wyciągając tą nić bez późniejszych blizn ? Czy nie będzie ogromnej asymetrii? Nie ufam już osobie wykonującej . Proszę o poradę co z tym zrobić.
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Myślę, że powinna się Pani zgłosić do dobrego, leczącego powikłania lekarza. oceni on sytuację i poda możliwości rozwiązania.
Na dolnym Śląsku mogę polecić dr Bartłomieja Sobolewskiego.
Ewa Rybicka
Dzień dobry.
Proponowałbym poczekać 3-6 miesięcy - nici PDO są wchłanialne i to ma realną szansę samo się wyrównać.
Pozdrawiam serdecznie.
Dr Bartłomiej Zoń, Specjalista Chirurgii Plastycznej, Specjalista Chirurgii Ogólnej
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa