Witam. W sobote 30 stycznia mialam zakladane nici pdo nad linia zuchwy po jednej z kazdej strony.z lewej strony mam po tym dwa jakby wybrzuszenia, ktore wygladaja jak wypryski podskorne.ta strona tez mnie chwilami boli.czy to minie ?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Witam,
najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie wizyta u lekarza, który wykonał zabieg aby ocenił powstały problem i pomógł rozwiązać problem,
Pozdrawiam,
Katarzyna Mudel
Ars Estetica - Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii
Prosze zgłosić sie na wizytę kontrolną. Prawdopodobnie końcówka nitki jest położona odrobine za płytko i drażni skórę.
Pozdrawiam
Ewa Rybicka
Trudno o diagnozę na odległośc.Dosyc częstą przyczyną jest końcówka nici położona zbyt płytko lub przemieszczona pod wpływem ruchu za płytko. Wizyta kontrolna w gabinecie powinna rozwiązać problem.
Proszę się skontaktować z lekarzem , który wykonywał zabieg. Objawy mogą być związane z niegroźnym odczynem zapalnym, ale mogą też być początkiem infekcji.
Pozdrawiam
Dr n. med. Wojciech Rybak
Ars Estetica - Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa