10 dni temu powiększałam usta u pani kosmetolog. Wszystko zagoiło się ładnie, ale połowa ust jest twarda i wyraźnie większa niż reszta… mam wrażenie też, że jest ciemniejsza? Pani u której robiłam zabieg mówi, żeby czekać spokojnie, usta się ułożą bo kwas układa się do 3 tygodni. Ja się bardzo martwię, od razu po powiększaniu na drugi dzień dostałam opryszczki, brałam heviran 5 dni ale znowu mam wrażenie, że się robi. Do tego ta lewa cześć ust (na zdjęciu prawa) jest twarda, a nie miękka jak powinny być usta. Robiłam już kiedyą powiększanie ust i po tygodniu były miękkie i ładne :( czy muszę pozbyć się kwasu? Czy może widać się martwica? Ziarniaki? Boje się :(
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Jeżeli zauważyła Pani, że po ostatnim zabiegu proces gojenia jest inny i efekt estetyczny (jedna strona ust wyraźnie większa i ciemniejsza) budzi Pani wątpliwości, wówczas rozsądnym rozwiązaniem będzie wizyta u lekarza medycyny estetycznej, który ma doświadczenie z kwasem hialuronowym. W kwestii ziarniniaków, raczej to jest nierówno podany preparat.
Dzień dobry.
Nie umiem doradzić w tej sytuacji on-line, z opisu wygląda to poważnie.
Pozdrawiam serdecznie.
Dr Bartłomiej Zoń, Specjalista Chirurgii Plastycznej, Specjalista Chirurgii Ogólnej
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa