Tydzień temu miałam podany kaniulą preparat Neauvia Intense LV 1 amp. w celu podniesienia policzków. Po kilku dniach utworzyły się worki po oczami, większy pod lewym okiem. Pod palcem wyczuwa się wałeczek. Czy to normalne? Czy mam coś z tym robić czy jeszcze czekać?
Odpowiedzi na wszystkie pytania udzielili prawdziwi lekarze
Z tym problemem jak najszybciej trzeba zgłosić się do lekarza który wykonał zabieg. Opisane objawy nie powinny wystąpić .
To trzeba koniecznie sprawdzić !
Może rozpuścić .
Zdecydowanie, objawy takie nie powinny wystąpić I wymagają pilnej interwencji.
Podanie prawdopodobnie spowodowało blokadę drożności dróg odpływu limfy.
Proszę pilnie się skonsultować z lekarzem, który wykonywał zabieg.
Ewa Rybicka
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.
Najpopularniejsze zabiegi
Powiększanie biustu
Korekta nosa
Blefaroplastyka
Osocze bogatopłytkowe
Lifting twarzy
Zapytaj specjalisty
Pytania dotyczące zabiegu Korekta nosa
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie ust
Pytania dotyczące zabiegu Labioplastyka
Pytania dotyczące zabiegu Powiększanie biustu
Pytania dotyczące zabiegu Radiofrekwencja mikroigłowa