Zapytaj specjalisty Rozwiąż Twoje wątpliwości!

Zasinienia na nodze rok po skleroterapii

Kot · Utworzono: 8 cze 2017 · Zaktualizowano: 7 wrz 2018

Dzień dobry. Pisałam już wcześniej na temat skeroterapii,której się poddałam. W październiku tego roku minie rok od zabiegu. Niestety pozostały mi zasinienia, które szpecą wygląd nogi. Zdjecie nie oddaje wygladu szczegolnie zasinienia na łydce. Czy powinnam poddać się jakiemuś zabiegowi ich usunięcia,czy jeszcze poczekać.

3 odpowiedzi

Na wszystkie pytania odpowiedzi udzielili prawdziwi lekarze
  • dr n. med. Diana Kupczyńska

    Najlepsza odpowiedź
    19 cze 2017 ·

    423 odpowiedzi

    Proponuję wspierać regenerację, np. kremem Cicalfate. Niestety, nie dysponujemy żadnymi kremami pozwalającymi realnie wybielić miejsca z przebarwieniami. Najlepiej działa czas. Pozdrawiam.

  • dr Jan Bujok

    7 wrz 2018 ·

    11 odpowiedzi

    Witam, opisywane przez Panią zasinienia, czyli przebarwienia najczęściej ustępują samoistnie, jednak czas ustępowania zasinień może wynosić nawet kilka lat. Zdarzają się niestety zmiany, które nie ulegają remisji i pozostają na całe życie. Usuwanie przebarwień wymaga najczęściej kilku zabiegów laserowych oraz stosowania miejscowego leku w postaci kremu - w tym przypadku przebarwienie wchłania się w ciągu 3 miesięcy

  • dr n. med. Diana Kupczyńska

    17 cze 2017 ·

    423 odpowiedzi

    Dzień dobry,
    pomimo dynamicznego rozwoju medycyny estetycznej, dalej nie ma sprawdzonego i skutecznego sposobu korekty przebarwień po skleroterapii. Można rozważyć laseroterapię, jednak jej efekty są nieprzewidywalne. Moim zdaniem powinna Pani uzbroić się w cierpliwość - zdecydowana większość przebarwień po skleroterapii znika z czasem. Pozdrawiam,

    lek. Diana Kupczyńska
    Ars Estetica - Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii
    Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 56a/2 tel. +48 71 7070 993
    Warszawa, al. Jerozolimskie 56C tel. +48 22 820 90 03

Znajdź więcej pytań

Podobne pytania

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.