Witam, mam pytanie odnośnie reklamacji korekty uszu. Miałam zabieg we wrześniu ubiegłego roku i uważam go za nieudany, uszy są asymetryczne - lewe bardziej odeszło. Dość szybko ok. 3 m-ce przebiły sie szwy wewnętrzne na tym uchu, nie wiem czy to ma związek z tym. Czy reklamacja w każdym przypadku (niezadowolenie pacjenta) jest uwzględniana i czy zabieg poprawkowy jest darmowy? Zaznaczam, że nie doznałam żadnego urazu uszu. Czekam na odpowiedż. Do jakiego okresu czasu po zabiegu można złożyć reklamacje?
Dzień dobry, każda klinika ma inne zasady odnośnie do reklamacji i zabiegów poprawkowych, najlepiej skontaktować się z operatorem. Pozdrawiamy :)
Witam,
powinna Pani udac się do chirurga, który operował. Powinien miec Pani zdjecia sprzed operacji i omówic problem.
Pozdrawiam,
Dr Jerzy Chęciński
Specjalista Chirurgii Plastycznej
Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.